pic-02

טיפולי מזותרפיה

מזותרפיה או ביו-רויטליזציה – שיטת טיפול לא פולשנית שעושה פלאים לעור שלך – מחייה, מרעננת, מחדשת ומעלימה את סימני העייפות והגיל כבר אחרי הטיפול הראשון. טיפול מזותרפיה כולל סדרה של זריקות במיקרו-מחטים (ולא, זה ממש לא כואב!), המחדירות לשכבות עמוקות יותר של עור קוקטייל מעשיר של ויטמינים, מינרלים וחומרים המעודדים את חילוף החומרים התת-עורי, כגון קולגן ואלסטין.
בחירת מרכיבי הקוקטייל מתבצעת בהתאם למטרות ולצרכים שלך, לאחר פגישת ייעוץ אישית עם ד"ר איסקוב. ניתן לשלב טיפולי מזותרפיה כחלק מתוכנית הטיפולים בקליניקה.

מזותרפיה נחשבת להבטחה גדולה בתחום טיפולי אנטי-אייג'ינג. כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול על הטיפול שמחליף בהצלחה ניתוחים פלסטיים מורכבים וגורם לנו להישאר צעירים ורעננים לאורך זמן!

המרדף אחרי המראה הזוהר והעור המתוח והרענן הוא פשוט אינסופי. בהתחשב בעובדה שתעשיות היופי והאסתטיקה תמיד מציעות לנו להתנסות ולהשתמש בפיתוחים חדשים, יש ביניהם גם כאלה שאנחנו פשוט חייבות לאמץ, כי הם כבר מזמן הוכיחו את עצמם כיעילים ביותר. כן, טיפולי מזותרפיה לא רק מבטיחים לגרום לעור שלך להיראות רענן וצעיר יותר, הם גם מקיימים.

מהי מזותרפיה?

מדובר בטיפול קוסמטי לא פולשני, במהלכו הרופא מבצע הזרקות של אנזימים, הורמונים וקוקטייל ויטמינים מתחת לעור על ידי מחטים זעירים. המטרה – להדק, להחליק ולרענן את המראה. שיטת טיפול זו הומצאה בצרפת על ידי ד"ר מישל פיסטור, כדי להקל על הכאבים בעקבות מצבים רפואיים שונים, אך מהר מאד השיטה אומצה ברפואה אסתטית.

את המילה "מזו" אפשר לתרגם כ-"אמצע". הטיפול נקרא מזותרפיה, מאחר והמחטים הדקים מחדירים חומרים שונים לשכבה האמצעית של העור. כל המטרה היא לטפל לא רק בשכבה העליונה, כמו רוב הטיפולים הקוסמטיים, אלא להתייחס לבעיות עמוקות יותר – דלקתיות, בעיות בחילוף החומרים וזרימת דם, המונעים מהעור שלנו להיות במיטבו.

יתרונות של מזותרפיה

לטיפולי מזותרפיה יש יתרונות רבים – קודם כל, העור שלנו זוכה לקבל בוסט של ויטמינים ונוטריינטים אחרים  שלא רק גורמים לו להיראות חלק ורענן יותר, אלא מזינים אותו לפרק זמן מתמשך. לא במקרה מזותרפיה נחשבת לאחד מהטיפולים המובילים בתחום האנטי-אייג'ינג – התמדה והקפדה על טיפולי מזותרפיה פעם בכמה שבועות מאפשרות לנו להימנע מניתוחים פלסטיים מורכבים עם תקופת החלמה ממושכת. אחרי טיפול מזותרפי ניתן לחזור לאורח חיים רגיל באופן מידי.

מזותרפיה עונה בו זמנית על כמה צרכים של העור שלנו – בין אם אנחנו מחפשות פתרון שיגרום לנו להיראות צעירות יותר או מעוניינות להיפטר מסימני העייפות, בזכות הטיפול העור שלנו יקבל זריקה (או יותר נכון, מיקרו-זריקות) של אנרגיה והתוצאות יהיו נראות לעין כבר אחרי הטיפול הראשון.

ניתן להתאים הרכב של הקוקטייל שמוזרק לנו מתחת לעור – למשל, אם את מעוניינת לטפל בבעיית פיגמנטציה, כתמי גיל או להקנות לעורך גוון אחיד, מזותרפיה מציע פתרון ייחודי ופשוט. בנוסף לכך, היא גם מעשירה את העור בלחות, מה שגורם לו להיראות חלק, צעיר ובריא יותר.

מהלך הטיפול

אף על פי שלא מדובר בטיפול מורכב, חשוב מאד להגיע לייעוץ ראשוני עם הרופא ובמהלכו לקבל מענה לכל השאלות, לערוך תיאום ציפיות ולהבין יחד מה בדיוק העור שלך צריך. חשוב מאד לעדכן את הרופא במקרה ויש לך אלרגיות לסוגי חומרים שונים. במרפאה של ד"ר הילה איסקוב כל טיפול נעשה בהתאמה אישית לצרכים של המטופלת או המטופל, במקצועיות רבה, בקשב ודיוק.

לאחר איסוף כל המידע הדרוש והבנת הצרכים שלך באופן מוקפד, ד"ר הילה איסקוב תקבע את מספר הטיפולים הדרוש ואת הרכב החומרים המוחדרים לעור, המתאימים לך במיוחד ובהתאם לסוג הטיפול הדרוש. במפגש הייעוץ הראשוני תיקבע גם תדירות הטיפולים.

לפני הטיפול אפשר להשתמש בחומר מאלחש, אם כי מדובר ברמת כאב מזערית. בסדרה של זריקות מיקרו-מחטים חודרים אל שכבת העור האמצעית ומחדירים אליה את החומרים המזינים. עומק החדירה תלוי בצרכים שלך ובסוג הטיפול הספציפי שנבחר.

תופעות לוואי

לעתים אחרי טיפול מזותרפי תיתכן נפיחות או אדמומיות של העור, עקצוצים ולעתים נדירות מעט כאב. ייתכן והעור יהיה רגיש יותר במשך זמן קצר אחרי הטיפול.

מומלץ מאד להפסיק ליטול תרופות אנטי-דלקתיות (NSAID) ואספירין בערך שבוע לפני הטיפול, מאחר וזה עלול להגביר את הסיכון לשטפי דם ודימומים.

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם