pic-05

מתיחת צוואר ללא ניתוח

כל אחד חולם עם צוואר חלק וארוך, אך לעתים קרובות שילוב של גיל אורח חיים מונעים מהצוואר שלנו להיראות במיטבו. חוץ מזה, עור הצוואר שלנו דק מאד וכמעט נטול רקמה שומנית, מה שגורם לו להתייבש ולהתקמט, אם לא נעשה בו טיפול נכון.
כדי לטפל באזור הצוואר, הסנטר והמחשוף ניתן להשתמש במגוון שיטות – פילינגים שונים, לייזר וכמובן הזרקות, שיספקו לעור שלך את הויטמינים ואת החומרים הדרושים להאצת תהליכי התחדשות. כבר בפגישת ייעוץ ראשונה עם ד"ר הילה איסקוב ניתן לתאם ציפיות בנוגע למראה הצוואר שלך אחרי מספר טיפולים אסתטיים חדשניים.

אם פעם המושג כמו "מתיחת צוואר" היה מעורר אסוציאציה של חדר ניתוח וסכין מנתחים, היום מדובר במגוון שיטות לא פולשניות אשר משיגות תוצאות לא פחות טובות ועוזרות לנו לשמור על מראה צעיר וטבעי ללא מאמץ. חומרי מילוי, חוטים ומכשירים שמעודדים את ייצור הקולגן הם העתיד של הרפואה האסתטית והעתיד הזה כבר כאן

לאורך השנים טענו שהצוואר מסגיר את הגיל של האישה, כמה שהיא לא תהיה מטופחת ותשמור על עור פנים צעיר. עור הצוואר שלנו דק ועדין מאד ולכן גורם הזמן משפיע עליו באופן משמעותי. בנוסף לזמן על הצוואר שלנו משפיעים גורמים אחרים – צורת הישיבה שלנו, היציבה ואפילו הרגלי הצפייה בטלוויזיה ותנוחת השינה. צוואר רופס, סנטרים כפולים, מחשוף מקומט גורמים לנו להיראות מבוגרות מכפי גילנו. החדשות הטובות הן שנכון להיום קיימות טכנולוגיות מתקדמות בתחום הרפואה האסתטית העוזרות לעור שלנו להיראות לא רק במיטבו, אלא גם צעיר מכפי גילנו.

אם פעם הדרך היחידה למראה צוואר צעיר יותר היה הניתוח שכלל בתוכו הידוק השריר וביצוע חתכים בעור, תקופת החלמה ארוכה וכואבת ולעתים קרובות גם תוצאות שנראות לא טבעיות ובמקום לשפר, פוגעות במראה הכללי, היום הרפואה האסתטית מציעה מגוון פתרונות שיגרמו לצוואר שלך להיראות צעיר מאד בלי להתאמץ. את רוב הטיפולים בכלל ניתן לבצע בהפסקת הצהרים, בלי לוותר על אורח חיים אליו אנחנו רגילים.

קיימים סוגים שונים של מתיחת צוואר ללא ניתוח, שיסייעו לך להיראות ולהרגיש מעולה באופן מידי או אחרי סדרת טיפולים. את ההחלטה על סוג הטיפול מקבלים בפגישת ייעוץ ראשונית עם הרופא, במהלכה יבחן הרופא את מצב העור שלך ויבין את הציפיות שלך מהטיפול. פגישת ייעוץ היא גם הזמן הטוב ביותר לשאול את כל השאלות החשובות לגבי התוצאות הצפויות. הרופא גם יקבע אם יש צורך במספר טיפולים צפופים בתחילת התהליך או שאחרי הטיפול הראשון מספיק טיפול תחזוקה פעם בכמה שבועות / חודשים. לעתים יכול להמליץ הרופא על שילוב בין הטכנולוגיות השונות לקבלת התוצאה הטובה ביותר שתחזיק לאורך זמן, מה שכמובן תלוי במצב ההתחלתי ובתוצאה הרצויה.

מתיחת צוואר על ידי חומרי מילוי

ישנן נקודות שונות בהן אפשר להחדיר חומרי מילוי באזור הצוואר, לעתים קרובות לשיפור מראה הצוואר גורמות דווקא ההזרקות בחלק התחתון של הפנים, הלסת והסנטר. אם המטרה היא לשפר את מרקם העור שנראה עייף ומידלדל, ניתן להזריק חומרים המעודדים ייצור קולגן או כל חומר אחר המעודד תהליכים תת-עוריים. מומלץ מאד להתייעץ עם הרופא כדי לוודא האם יש צורך במספר טיפולים סמוכים בתחילת התהליך וכל כמה זמן יש לבצע "טיפול תחזוקה".

מתיחת צוואר על ידי החדרת חוטים

פתרון נהדר כשיש צורך בתיקון קווי המתאר של הפנים והצוואר. בעזרת מחט דקיקה יוחדר אל תוך רקמת העור חוט בכמה מקומות, כדי להרים, למתוח את הרקמה ולתקן את קווי המתאר. החוט הממצק גם גורם ליצירת קולגן ואלסטין, המסייעים לעור שלך להיראות נפלא. הבחירה בכמות החוטים תלויה בציפיות שלך ובהמלצות הרופא. את התוצאה רואים אחרי מספר שבועות, יש צורך לחזור על הטיפול אחרי כחצי שנה.

מתיחת צוואר על ידי מכשיר לייזר, אור וגלי רדיו

עם התפתחות הטכנולוגיות החדשניות בתחום המכשור הרפואי, מכשירים רבים אומצו על ידי הרפואה האסתטית, בזכות היכולת שלהם לפלוט סוגים שונים של אנרגיה שמעודדת תהליכי ריפוי טבעיים בגוף על ידי חימום של השכבות העמוקות של העור, מה שגורם לעור להיות יותר צעיר, רענן ומתוח כבר אחרי הטיפול הראשון. תהליכי ריפוי אלה מעודדים ייצור תאים חדשים, קולגן, אלסטין ובעצם מפעילים מחדש את התהליכים האופייניים לאנשים צעירים בלבד. מדובר בטיפולים שנמשכים כחצי שעה, כשהמכשיר עובר על כל אזור הצוואר והתוצאות נראות בדרך כלל כבר אחרי הטיפול הראשון.

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם