pic-03

מתיחת פנים ללא ניתוח

העלמת קמטים בפנים ומילוי שקעים באמצעות חומרי מילוי

טיפול בכל סוגי הקמטים:

  • קמטי הבעה
  • קמט בין הגבות
  • קמטים בצידי הפה
  • קמטים בצידי האף
  • קמטי חיוך
  • קמטי מריונטה
  • קמטים מעל השפה
  • קמטים בשפתיים
  • קמטים בצוואר
  • קמטים במצח

לא רק העור שלנו מאבד מגמישותו ומתקמט. גם המבנים האנטומיים של הפנים שלנו משתנים ונכנעים לכוח המשיכה. פיסול פנים 4D כולל בתוכו טיפולים לכל שכבות העור, מהעמוקות ביותר. טיפולים אלה מזניקים תהליכי התחדשות וחילוף חומרים בתוך העור שלך וכך מאפשרים להחזיר את שעון הגיל לאחור יחד עם שמירה על טבעיות המראה. 
שימוש בטכניקות מתקדמות וחומרים חדשניים יחד עם הגישה האינדיווידואלית מאפשרים להפיק את המיטב מהמצב הקיים. מדובר באומנות של ממש!

טיפול בקמטים בפנים - תמונות לפני ואחרי

מילוי קמטים בפנים

טיפול מהפכני שהחליף את מתיחת הפנים המסורתית ומאפשר לך לזכות במראה נעורים בלי שום צורך לבצע פרוצדורה פולשנית עם תקופת החלמה ארוכה. מתיחת פנים ללא ניתוח במרפאה של ד"ר איסקוב משלבת בתוכה שימוש במגוון חומרי מילוי וטכניקות מתקדמות

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

טיפול בקמטים בעיניים

העור מסביב העיניים הוא דק במיוחד, וקמטוטים ראשונים מופיעים כבר בגילאים צעירים, 25-30 השריר שנמצא סביב העיניים זהו שריר מאוד פעיל ולכן קמטי הצחוק מופיעים מוקדם יותר מכל הקמטים האחרים, מומלץ לטפל בקמטים הקטנים כבר בגיל צעיר.
ניתן לטפל בכל סוגי הקמטים:

  • קמטים מתחת לעיניים
  • קמטים בצידי העיניים
  • קמטים סביב העיניים

טיפולים נוספים בעזרת חומצה היאלורונית:

  • שקיות בעיניים
  • שקעים מתחת לעיניים
  • עיניים שקועות

עם הגיל, אנחנו משתנים וגם מבנה הפנים שלנו משתנה. לכן טבעי מאד שנרצה לשמור על האיזון המדויק בין התבגרות טבעית למראה רענן וזוהר. לא רק הקמטים גורמים לנו להיראות מבוגרות יותר, אלא גם המראה הכללי של העור. ככל שאנחנו צעירים יותר הגוף מייצר יותר חומצה היאלורונית וקולגן ששומרים על לחות וגמישות העור. ובואו לא נשכח גם את רקמת השומן התת-עורית שגורמת לעצמות הלחיים והסנטר שלנו להיות תפוחים ומודגשים.

ככל שאנחנו מתבגרים, העור מאבד מגמישותו ומהזוהר שלו. הפנים כבר לא נראות מהודקות ומתוחות כמו פעם. בתהליך ההתבגרות הטבעי ייצור החומצה ההיאלורונית והקולגן מאט וגורם לעור לאבד מהלחות ומהגמישות שלו. רקמת השומן התת-עורית הופכת לדקה יותר ונכנעת לכוח המשיקה. הלחיים נופלות, הקמטים ממשיכים להעמיק והעיניים נראות שקועות. הפרופורציות משתנות, קווי המתאר מיטשטשים וזה גורם לאנשים רבים לחפש פתרונות שיעזרו להם להחזיר את הזמן לאחור או לפחות לעכב אותו בכמה שנים.

עד לפני כמה שנים הפתרון להחזרת מראה רענן וצעיר יותר היה פתרון ניתוחי בלבד – מתיחת פנים שכללה חתכים זעירים בקו השיעור ומאחורי האוזניים ומתיחת העור והרקמות מתחת ודרשה תהליך החלמה ארוך וכואב. היום, בזכות הטכנולוגיות המתקדמות בתחום הרפואה האסתטית, ניתן לבצע מתיחת פנים מוצלחת גם ללא ניתוח וללא תופעות לוואי מציקות – מתיחת פנים באמצעות קנולה.

יתרונות של מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח מעניקה לך מראה טבעי יותר, בלי לשנות את הפרופורציות של הפנים. בזכות השימוש בקנולה – כלי עבודה חדש יחסית ברפואה אסתטית שעליו נרחיב עוד מעט, העובר מתחת לעור וממלא את האזורים הנדרשים בחומרי מילוי, לא תצאי אחרי מתיחת הפנים עם הבעה "מופתעת" ולא טבעית. יותר ויותר רופאים ומטופלים מבינים כי מתיחת פנים ללא ניתוח משיגה לרוב תוצאות הרבה יותר טובות. לא תצטרכי הרדמה כללית ותקופת החלמה ארוכה וכואבת. מדובר בטיפול אסתטי ששומר עליך מכל הבחינות – לא רק מהדק את העור, אלא גם מחזיר לפנים שלך מראה צעיר, מלא ורענן.

ד"ר הילה איסקוב נחשבת בצדק לאחת הרופאות המובילות בתחומה. תוך שימוש מיומן ומדויק בחומרי מילוי מסוגים שונים והקשבה לצרכים ולציפיות שלך, היא תוכל להחזיר את שעון ההתבגרות שלך כמה שנים טובות לאחור.

מהי קנולה?

מרחוק קנולה נראית כמו מחט. ההבדל העיקרי ביניהן הוא שקצה הקנולה מעוגל ולא חד. ככל שמדובר ברפואה אסתטית, ההבדל הזה מאד משמעותי מאחר והקצה החד יכול לגרום ליותר נזק לרקמות, גם כשמדובר בהזרקות. מדובר בצינור קטן ממתכת, ארוך קצת יותר ממחט וגמיש יותר. ליד הקצה של הקנולה יש חור קטן, דרכו, בדיוק כמו דרך המחט, ניתן להזריק חומר מילוי.

כשמדובר בטיפולי הרמת פנים ללא ניתוח, יש צורך בהזרקת חומרי מילוי שונים באזורים שונים בפנים. כל זריקה שנעשית על ידי מחט גורמת למיקרו-טראומה לעור הפנים שלנו. כשבוחרים להשתמש בקנולה משתמשים במחט רק פעם אחת ודרך החור הקטן הזה מחדירים את הקנולה ודרכה את חומרי המילוי.

יתרונות השימוש בקנולה

פחות שטפי דם ונפיחות: הקצה המעוגל של קנולה נכנס מתחת לעור ובמקום לחורר את כלי הדם הקטנים, מה שבסופו של דבר גורם לשטפי דם ונפיחות אחרי הטיפול, הוא מזיז אותם הצידה. אם מרגישים התנגדות בקצה של הקנולה, ניתן להזיז אותה מעט כדי להגיע לנקודה הרצויה בדרך הכי פחות פולשנית. כמו כן, במקרים בהם בטעות מזריקים חומר מילוי לתוך כלי דם, זה יכול לגרום לתופעות לוואי מאד חמורות.

פחות כאב: כשמדובר בהזרקות, רופאים רבים מאלחשים את האזור כדי למנוע כאב, באוזרים רגישים, כמו למשל, שפתיים, זה יכול להיות מאד לא נעים. הזרקות בעזרת קנולה לרוב לא דורשות אלחוש מקדים וגם חוסר הנוחות מצטמצם באופן משמעותי.

מתיחת פנים ללא ניתוח מאפשרת לצפות בתוצאות באופן מידי ולכן חשוב מאד לבחור רופא שמכיר היטב את המבנה האנטומי של הפנים. במרפאה של ד"ר איסקוב מובטחת לך גישה אישית והסברים מפורטים לגבי כל שלב ושלב בטיפול. כבר בפגישת ייעוץ ראשונית ד"ר איסקוב תוכל לענות על כל השאלות שלך ולבצע תיאום ציפיות לגבי תוצאות הטיפול.

דבי בן ארוש
דבי בן ארוש
קרא עוד
שמי דבי, קוסמטיקאית מעל 20 שנה, פגשתי באקראי את ד״ר הילה המתמחה באסטטיקת העור הציגה את עצמה בפניי שמתמחה בהזרקות ובפיסול הפנים.
מהרגע הראשון הבנתי שמדובר באישה מקצועית יודעת מה היא עושה ובמה שהיא עוסקת. החלטתי לנסות ולטפל אצלה ויש לי נסיון עשיר ברופאות שמפסלות פנים ללא ניתוח. שעבדו אצלי במכון. ובכן עשתה עבודה מדהימה במסירות וברגישות רבה התוצאה נפלאה ללא סימנים וללא כאב יש לה שיטה יחודית משלה לתוצאה מקסימלית.
ממליצה בחום להגיע אליה לייעוץ וטיפול דבי בן ארוש קוסמטיקאית
Alona Perlov Shaininger
Alona Perlov Shaininger
קרא עוד
את הילה אני מכירה כבר 10 שנים ורק אליה אני הולכת. הילה מיקצועית ברמה של יותר מ5 כוכבים. תוצאות מדהימות. היא משתמשת בחומרים הכי טובים שיש. אני מאוהבת בשפתיים החדשות שלי. ממליצה בחום לכל אחת!
אסתר להב
אסתר להב
קרא עוד
בפעם הראשונה שהגעתי לטיפול מזותרפיה הייתי עם הרבה חששות. ד"ר הילה איסקוב קיבלה אותי בחום והסבירה לי על כל התהליך עם המון סבלות והצליחה להפיג את החששות שלי. את השיפור היה ניתן לראות באופן מיידי, הקמטים פחות עמוקים והמראה יפה וצעיר ורענן יותר. הטיפול בהחלט השיג את התוצאות שלו ואני ממש מרוצה. גם היום, לאחר שעבר זמן מהטיפול עדיין רואים את השיפור. אני מרגישה טוב, מקבלת המון מחמאות וכייף לי להסתכל על עצמי במראה. תודה!
נעמי קליין
נעמי קליין
קרא עוד
הגעתי לד"ר הילה איסקוב דרך חברה שעברה טיפול מזותרפיה והמליצה בחום. תמיד הקפדתי על טיפוח הפנים שלי אבל מה לעשות שהשנים עושות את שלהן.. לאחר מספר טיפולים הרגשתי שיפור משמעותי בעור הפנים שלי. אני נראית רעננה יותר ואפילו בעלי הרגיש בשיפור 🙂 היה חשוב לי מאוד לקבל טיפול מרופא מוסמך ולא מקוסמטיקאית וד"ר הילה טיפלה בי ברמה הכי גבוהה שאפשר. אז לכל מי שמתלבטת אני מוכנה גם לשוחח בטלפון ולענות על שאלות 054-4515631.
אילנה ויוני פרינד
אילנה ויוני פרינד
קרא עוד
רופאה מס' 1!! בוצע טיפול בשקעי העיניים טיפול מקצועי,ידיים עדינות ויחס מעולה בטוח שאחזור אלייך בעתיד! אוהבת
הקודם
הבא

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם